Skip to content

Dupã 9 ani!

Octombrie 28, 2016

          Dupã aproape 9 ani, mi-am fãcut curaj si am mutat „bagajele” blogului pe .ro! 

          E un fel de promisiune c-o sã scriu mai des (si mai bine)

          Dacã vreti sã mergem mai departe tot impreuna si pe acest drum, va las cu bucurie noua adresa: http://lauradriha.ro

              N-am setat incã cum sã vã abonati si acolo dar daca sunteti aproape pe pagina de Facebook a blogului sau a mea,  nu ne pierdem urma pana restabilesc eu ordinea!

          Vã imbratisez si ne citim curand! 

               Cu acelasi drag ca mereu, 

                Laura 

No comments yet

Lasă un răspuns

